قوانین و مقررات
بندها
طرفین تفاهم نامه
این تفاهم فیمابین وبسایت اسپاتیفایپرمیوم.آیآر با آدرس وبگاه SpotifyPremium.ir که در این توافقنامه به اختصار اسپاتیفایپرمیوم نامیده میشود از یک طرف ، و در طرف دیگر مشترک با مشخصات مندرج در پروفایل کاربری که از طریق فرم عصویت و یا خرید سرویس در وبگاه مذکور اقدام به ثبت اطلاعات خود نموده است، جاری میگردد.
کلیه مشترکین در زمان خرید و یا ثبت نام موظف به ارائه اطلاعات هویتی صحیح و کامل ، شامل نام و نام خانوادگی کامل منطبق با شناسنامه خود میباشند؛ شماره موبایل ثبت شده در روند خرید یا ثبت نام میبایست به نام شخص باشد ، در غیر این صورت اسپاتیفای پرمیوم حق دارد سرویسهای مشترک را تا زمان ارائه مدارک مربوطه و یا اعلام شماره جدید از سوی مشترک، غیرفعال کند.
لازم به ذکر است قوانین اسپاتیفای پرمیوم تابعی از از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویس های قابل ارائه اسپاتیفای پرمیوم میباشد و از آنجا که قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، اسپاتیفای پرمیوم حق تغییرات آنی و بدون اطلاع قبلی در قوانین را بر خود محفوظ میداند و نسخه قوانین بروز شده، از طریق صفحه “قوانین و مقررات” با آدرس spotifypremium.ir/tos در دسترس عموم خواهد بود.
تعاریف
مشترک: شخصی است حقیقی که اطلاعات خود اعم از شماره موبایل، نام ، نام خانوادگی و ایمیل را در وبسایت ثبت نموده است.
اشتراک / سرویس / اکانت: سرویس مورد تعهد وبسایت اسپاتیفای پرمیوم که اطلاعات تکمیلی آن در صفحه خرید توضیح داده شده است.
پنل کاربری: وبگاهی با آدرس رایانهای spotifypremium.ir/my-account که شامل اطلاعات اشتراک خریداری شده، اطلاعات شخصی و فرم پشتیبانی و انتقادات می باشد.
تعرفه یا هزینه: مبلغ قابل پرداخت جهت رزرو و فعالسازی اشتراک که از طریق درگاه های شاپرک پرداخت میگردد.
اسپاتیفای: سرویس بین المللی آنلاین و پخش برخط موسیقی می باشد که با آدرس Spotify.com در دسترس میباشد.
پرمیوم: به اشتراکی میگویند که به ازای پرداخت ماهانه یا سالانه ویژگیهایی برای سرویس فعال می گردد.
سفارش: ثبت و ارسال درخواست خرید اشتراک/سرویس/اکانت با انتخاب مدت زمان و ثبت اطلاعات در سیستم که جهت نهایی سازی آن نیاز به پرداخت هزینه می باشد.
وضعیت اشتراک/سرویس/اکانت: حالاتی که از ثبت تا پایان زمان اشتراک شما، برای شرح وضعیت اشتراک شما ثبت و به شما اطلاع رسانی میگردد.
تکمیل/فعال: وضعیتی از سفارش که در زمان فعالسازی موفق اشتراک، برای سفارش ثبت میگردد.
در انتظار بررسی: وضعیتی از سفارش که پس از پرداخت مشترک یا درصورت تداخل در سفارش تعیین میگردد.
لیمیت: یک نوع از وضعیت که در آن امکان فعالسازی اشتراک بر روی اکانت شما امکان پذیر نمی باشد و نیازمند اقداماتی از سمت مشترک میباشد.
مشکل در اطلاعات ورود: یک نوع از وضعیت میباشد که در زمان اشتباه بودن اطلاعات ورود ثبت شده از سمت کاربر پیش خواهد آمد.
لغو: حالتی از سفارش که در صورت عدم تمدید مشترک، برای اشتراک ثبت میگردد.
نام نمایشی اسپاتیفای: به نام نمایش داده شده در پروفایل کاربری سرویس اسپاتیفای گفته میشود.
تاریخ انقضا: هر یک از سرویس های ارائه شده، بر اساس مدت زمان و ماه می باشد که هر ماه ۳۰روز محاسبه میشود، تاریخ انقضا به زمان اتمام زمان سفارش گفته میشود.
تمدید: به پرداخت هزینهی تمدید ، جهت فعال ماندن اشتراک/سرویس/اکانت گفته میشود.
ارتقا: به افزایش مدت زمان اشتراک (بر اساس ماه) گفته می شود که پس از پرداخت ثبت می گردد.
فمیلی: به نوعی از اشتراک اسپاتیفای میگویند که می توان از آن برای فعالسازی اشتراک استفاده کرد.
ریجن: به کشور اکانت گفته میشود که هزینه پرمیوم بر اساس واحد پولی آن کشور پرداخت میگردد.
نحوه ارتباط طرفین
روش ارتباطی مستند اسپاتیفای پرمیوم با مشترک، ایمیل های ارسالی و دریافتی از طریق آدرس های منتهی به SpotifyPremium.ir@ و فرم های ارتباطی که هم در صفحه پشتیبانی و هم در پنل کاربری می باشند. روش های دیگر همانند چت آنلاین، تلگرام و دیگر راههای ارتباطی صرفا جهت مشاوره قبل از خرید میباشد.
لازم به ذکر است ایمیل noreply@spotifypremium.ir و no-reply@spotifypremium.ir امکان دریافت هیچگونه ایمیلی را ندارند و صرفا جهت ارسال اطلاع رسانی های خودکار میباشند.
اطلاع رسانیهای مربوط به وبسایت اسپاتیفای پرمیوم همانند تغییر ساعات کاری، تاخیر در تکمیل سفارشات، بروز مشکل در سیستم و… از طریق کانال تلگرام با نام کاربری SpotifyPremiumIR@ انجام میگردد و در صورت عدم دسترسی به کانال تلگرام، مشترک می تواند جهت دریافت اطلاع رسانی ها ، آدرس ایمیل خود را از طریق یکی از روش های ارتباطی ذکر شده ، جهت ثبت در لیست ایمیل های اطلاع رسانی ارسال نماید.
قوانین استفاده از سرویس
مشترک موظف به رعایت قوانین سرویس اسپاتیفای به آدرس https://www.spotify.com/legal نیز میباشد.
به دلیل استفاده از پلن فمیلی سرویس اسپاتیفای جهت فعالسازی اشتراک ها، امکان بروز مشکل در برخی موارد میباشد. زمان های از دست رفته در زمان بروز مشکل به صورت خودکار به زمان اشتراک سفارش اضافه خواهد شد.
هرگونه استفاده از سرویس ارائه شده ( اسپاتیفای ) به عهده کاربر بوده و وبسایت اسپاتیفای پرمیوم هیچگونه مسولیتی در قبال استفاده مشترک نخواهد داشت.
پرداخت
مشترک موظف است از کارت بانکی ثبت شده به نام وی هزینه هر سفارش را پرداخت نماید، در غیر این صورت سفارش لغو و مبلغ سفارش پس از ۷۲ ساعت کاری به کارت پرداختی برگشت داده خواهد شد.
تحویل
تحویل و تکمیل سفارش در صورت عدم مشکل در سیستم نهایتا ۱۲ ساعت کاری و در صورت بروز مشکل، ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
در صورت لیمیت و یا مشکل در اطلاعات ورود، تاخیر ایجاد شده به عهده کاربر است و زمان تحویل، از زمان ارسال مجدد اطلاعات صحیح و یا رفع مشکل آغاز خواهد شد.
قوانین گارانتی
مشترک از هرگونه تغییر در اطلاعات اکانت کاربری اسپاتیفای خود، اعم از تغییر کشور اکانت، ایمیل و علی الخصوص نام نمایشی اسپاتیفای، بدون اطلاع به پشتیبانی و دریافت جواب منع می باشد و در صورت ایجاد این تغییرات، بروز هرگونه مشکل و عواقب آن به عهده مشترک خواهد بود.
تمامی سفارشات تکمیل شده تا زمان انقضا در صورت رعایت قوانین دارای پشتیبانی و گارانتی میباشند.
لغو و بازگشت وجه
بازگشت وجه در وضعیت های [ تکمیل شده، در انتظار بررسی، لیمیت، مشکل در اطلاعات ورود] امکان پذیر و هزینه پرداختی تنها به کارت زمان پرداخت بازگردانی میشود.
در صورتی که از زمان تکمیل شدن سفارش بیش از ۲۴ ساعت گذشته باشد، هزینه روزهای استفاده شده از مبلغ پرداختی کسر و مبلغ باقی مانده به حساب بازگردانی میشود.
ثبت درخواست بازگشت وجه تنها از طریق روش های مستند، و با ایمیل ثبت شده در زمان پرداخت امکان پذیر میباشد.
قوانین مرتبط با تغییرات
وبسایت اسپاتیفای پرمیوم اختیار تغییر در قیمت و تعرفه ها در هر زمان را دارد.
در زمان تمدید، مشترک ملزم به پرداخت تعرفه های جدید می باشد.
فورس ماژور
اسپاتیفای پرمیوم هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، آتش سوزی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، حملات سایبری و محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی اسپاتیفای پرمیوم تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد مینماید. عدم امکان تبادل ارز هم از موارد فورس ماژور خواهد بود.
پذیرش قوانین
با پرداخت مبلغ سفارش در سایت اسپاتیفای پرمیوم، مشترک مقررات، شرایط و ضوابط اسپاتیفای پرمیوم را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از مشترک وجود ندارد و با پذیرش این قوانین هرگونه توافق شفاهی، ضمنی و کتبی دیگر کن لم یکن تلقی میگردد.
انقضا و تمدید
مشترک موظف به پرداخت و تمدید سفارش در زمان مقرر شده می باشد و در صورت عدم تمدید هرگونه مشکل پس از انقضا به عهده مشترک خواهد بود.
ارتقا و بروزرسانی اشتراک
سفارشات بروزرسانی و ارتقا اشتراک تنها پس از پرداخت و تمدید ثبت می گردند.
امنیت و حفظ اطلاعات
اسپاتیفای پرمیوم در حفظ اطلاعات کاربری مشترکین و اطلاعات اکانت های اسپاتیفای نهایت کوشش خود را می نماید و اطلاعات مشترکین را در اختیار هیچگونه شخص حقیقی/حقوقی ثالث و غیر قرار نخواهد داد.