آموزش خرید، تمدید و ارتقا اشتراک اسپاتیفای
فهرست مطالب
ما در اسپاتیفای پرمیوم سعی کردیم صفحه خرید اشتراک و مراحل خرید رو به ساده ترین شکل ممکن طراحی کنیم، تا شما بتونید فقط با چند کلیک اشتراک اسپاتیفای رو تهیه کنید، تمدید کنید و یا حتی ارتقاء بدید.
اما باز هم شاید جایی مشکلی داشته باشید و یا بعضی نکات رو ندونید؛ که برای راحتی بیشتر شما، در ادامه به صورت مرحله به مرحله و تصویری آموزش خرید، تمدید و ارتقا اشتراک اسپاتیفای رو براتون مینویسیم.
حتی باز هم اگر سوال و یا مشکلی داشتید، پشتیان های ما به صورت آنلاین برای کمک به شما آماده هستند.
خرید اشتراک / اکانت پرمیوم اسپاتیفای
جهت ثبت سفارش اشتراک پرمیوم اسپاتیفای وارد لینک صفحه خرید بشید؛ در صفحه خرید با فرم ثبت اشتراک مواجه میشید:
- در بخش اول ابتدا باید زمان اشتراک رو انتخاب کنید و پس از انتخاب میتونید قیمت اون رو از قسمت “قیمت کل” مشاهده کنید.
- در بخش دوم باید وضعیت اکانت اسپاتیفای خودتون رو مشخص کنید، اگر در حال حاظر اکانت اسپاتیفای دارید و قصد پرمیوم کردن اون اکانت رو دارید باید گزینه اکانت دارم رو انتخاب کنید؛ در صورتی که اکانت اسپاتیفای ندارید و قصد ساخت اکانت جدید رو دارید گزینه اکانت ندارم رو انتخاب کنید.
- بخش سوم، مهم ترین بخش ثبت سفارش هست. و اشتباه در این بخش باعث افزایش زمان آماده شدن اکانت میشود، در صورتی که در بخش دوم گزینه اکانت دارم رو انتخاب کردید باید اطلاعات ورود اکانت اسپاتیفای خودتون رو وارد کنید، پیشنهاد میشه قبل از ثبت سفارش با لاگین شدن در اکانتتون، صحت اطلاعات رو چک کنید؛ به این دلیل که اسپاتیفای به طور خودکار به دلایل مختلفی پسورد اکانت رو نامعتبر میکنه؛ در صورتی که اطلاعات ورود شما نامعتبر بود میتونید با آموزش ریست پسورد اقدام به تعییر پسورد کنید. و در صورتی که گزینه اکانت ندارم رو انتخاب کردید، باید اطلاعاتی که نیاز دارید اکانت با اون ساخته بشه رو وارد کنید. باید دقت کنید که ایمیل نباید قبلاً در اسپاتیفای استفاده شده باشه و پسورد انتخابی باید بالای ۸ کارکتر باشه.
- در بخش اول اطلاعات انتخاب شما نمایش داده میشه؛ در صورتی که اطلاعات شما مشکلی داره و یا اشتباه وارد کردید، با انتخاب دکمه ویرایش اطلاعات به صفحه قبلی برمیگردید و امکان ویرایش اطلاعات رو دارید.
- بخش دوم، اطلاعات پرداخت و صورت حساب شما نمایش داده میشه، در صورتی که کد تخفیفی دارید در فیلد کد تخفیف وارد کنید و روی دکمه بررسی و ثبت کلیک کنید و منتظر آپدیت قیمت باشید.
با کلیک روی دکمه سبز رنگ ثبت و تایید اطلاعات در صورتی که در پروفایل حساب کاربری وبسایت ما لاگین باشید مستقیم به درگاه پرداخت هدایت میشید و درصورتی که در وبسایت لاگین نباشید صفحه ثبت شماره موبایل برای شما باز میشه:
در این صفحه شما باید شماره موبایلتون رو وارد کنید و در صورتی که قبلاً در وبسایت خرید داشتید یا شمارتون رو ثبت کرده باشید، با کلیک روی دکمه ادامه، کدی به شماره موبایلتون ارسال میشه و باید در فیلد مربوطه که در آموزش نمایش داده میشه وارد کنید. و در صورتی که قبلاً خریدی از وبسایت نداشتید، صفحه اطلاعات شخصی برای شما باز میشه:
در بخش اطلاعات شخصی، باید نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل خودتون رو جهت دریافت ایمیل های مربوطه از وبسایت ما وارد کنید و با کلیک روی ادامه، وارد صفحه تایید شماره موبایل میشید:
کدی به صورت پیامک برای شما ارسال میشه که باید در فیلد مربوطه وارد کنید و بعد با کلیک روی ادامه و و تایید صحت کد، مجددا صفحه اطلاعات محصول (۱) و اطلاعات پرداخت (۲) باز میشه.
- در صورتی که کد برای شما ارسال نشد، با کلیک روی “ارسال مجدد کد یکبار مصرف” میتوانید کد رو به صورتی تلفنی و صوتی دریافت کنید.
پس از تکمیل ثبت نام و یا ورود به وبسایت، دوباره روی دکمه سبز رنگ ثبت و تایید اطلاعات کلیک کنید تا به درگاه پرداخت شاپرک هدایت بشید.
پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی و پرداخت موفق، صفحه تایید پرداخت برای شما باز میشه:
مشاهده این پیام به معنی موفق بودن ثبت سفارش شما هست، و در اولین فرصت همکاران ما اکانت شما رو پرمیوم میکنند.
در هر مرحله ایمیل و پیامک های اطلاع رسانی خدمت شما ارسال میشه.
مشاهده وضعیت سفارش
جهت مشاهده وضعیت سفارش، شما میتونید وارد صفحه حساب کاربری خودتون بشید و در پنل با انتخاب گزینه اشتراک های شما وضعیت تمام اکانت ها و سفارش ها رو مشاهده کنید:
۱. در بخش اول میتونید وضعیت سفارشتون که شامل: وضعیت،تاریخ شروع،تاریخ آخرین سفارش(تمدید) و تاریخ پایان(انقضا) هست رو مشاهده کنید، ما در اسپاتیفای پرمیوم پنج نوع وضعیت داریم:
در انتظار: به معنی در انتظار بررسی همکاران و شروع روند پرمیوم کردن اکانت شما هست.
نیاز به اطلاعات ورود: در صورتی که اطلاعات ورود شما اشتباه باشه، این وضعیت برای سفارش ثبت میشه و شما باید اطلاعات صحیح رو از طریق یکی از راههای ارتباطی ارسال کنید.
لیمیت: به معنی اینکه اکانت شما در یکسال گذشته عضو دو فمیلی بوده و پرمیوم کردن اکانت شما از طریق روش فمیلی ممکن نیست و شما باید مطلب لیمیت رو مطالعه کنید و راه انتخابیتون رو به پشتیبانها اطلاع بدید.
فعال: اکانت شما با موفقیت پرمیوم شده و دارای اعتبار هست.
لغو: سفارش شما به دلیل عدم تمدید و یا درخواست بازگشت وجه کنسل شده.
۲. در بخش دوم می تونید اطلاعاتی که هنگام ثبت سفارش انتخاب کردید رو مشاهده کنید.
آموزش ارتقاء و تغییر پلن اشتراک اسپاتیفای
در صورتی که درخواست تغییر مدت زمان اشتراکتون رو دارید، میتوانید بدون هیچگونه درخواست پشتیبانیای، اینکار رو انجام بدید؛ لازمهی تغییر مدت زمان اشتراک، فعال بودن وضعیت اشتراک شما هست؛ که برای تغییر اون باید وارد صفحه حساب کاربری خودتون بشید و با کلیک روی اشتراک های شما، وارد صفحه اشتراکی که قصد تغییر اون رو دارید بشید:
- همونطور که اشاره کردیم، برای تغییر پلن اشتراک، باید وضعیت اشتراک شما فعال باشه.
- در بخش دوم میتونید اطلاعات ثبت شده برای اسپاتیفایتون رو مشاهده کنید و با کلیک روی دکمه سبز رنگ تغییر پلن اشتراک روند تغییر و ارتقا رو شروع کنید:
در این مرحله صفحه ای مثل صفحه خرید برای شما باز میشه:
- در این بخش پلنی که قصد تغییر به اون رو دارید انتخاب کنید.
- این بخش غیرقابل تغییر هست.
- در بخش سوم امکان تغییر ایمیلتون رو ندارید، اما اگر پسوردتون رو تغییر دادید، میتونید از این قسمت پسورد رو ویرایش کنید.
با کلیک روی دکمه سبز رنگ تغییر اشتراک ها، اطلاعات انتخابی برای شما نمایش داده میشه:
بعد از بررسی اطلاعات ثبت شده، مجددا با کلیک روی دکمه سبز رنگ تغییر اشتراک ها صفحه تاییدیه تغییر برای شما باز میشه.
در تغییر پلن اشتراک هیچگونه پرداختی صورت نمیگیره و صرفا پلن شما تغییر میکنه. جهت نهایی کردن و افزایش مدت اشتراک، باید اکانتتون رو تمدید کنید که در ادامه اون رو آموزش میدیم.
آموزش تمدید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای
جهت تمدید اشتراک، وارد صفحه حساب کاربری بشید و با کلیک روی اشتراک های شما، وارد صفحه اشتراکی که قصد تمدید اون رو دارید بشید:
توجه: در صورتی که پلن فعلی شما آزمایشی هست، امکان تمدید ندارید. جهت فعال شدن قابلیت تمدید باید از طریق روشی که در بخش قبلی آموزش دادیم، نوع پلن اشتراتون رو تغییر بدید.
در بخش وضعیت اشتراک ( ۱ ) به راحتی میتونید از قسمت اقدامات با کلیک روی دکمه سبز رنگ تمدید، اقدام به تمدید اشتراکتون کنید؛ بعد از کلیک، وارد بخش صورتحساب میشید:
همونطور که مشاهده میکنید، در صفحه صورتحساب، اطلاعات اکانتی که در حال تمدید اون هستید نمایش داده میشه؛ همچنین میتونید اگر کدتخفیف مخصوص برای تمدید دارید رو در بخش اطلاعات پرداخت وارد کنید و با کلیک روی دکمه مشکی رنگ بررسی و ثبت، کد تخفیفتون رو اعمال کنید.
در نهایت با کلیک روی دکمه سبز رنگ تمدید اشتراک، به درگاه پرداخت هدایت میشید و با تکمیل اطلاعات کارت بانکی و پرداخت، به صفحه پرداخت موفق فرستاده میشید:
نمایش پیام بالا به معنی موفق بودن روند پرداخت شما هست، و زمان اشتراک به صورت سیستمی و بدون نیاز به تایید مدیریت، تغییر میکنه.
پشتیبانی و گزارش مشکل
ما در اسپاتیفای پرمیوم تمام سعی خودمون رو جهت بهینه بودن روند خرید و تمدید کردیم،و در این مقاله سعی کردیم یک آموزش خرید، تمدید و ارتقا اشتراک اسپاتیفای بسیار ساده رو در اختیارتون قرار بدیم؛ ولی در نهایت هر سیستمی امکان داره دچار مشکل بشه. خواهش میکنیم در صورت برخورد به مشکل حتما پشتیبانها رو در چت آنلاین و یا در صفحه پشتیبانی مطلع کنید. بعد از بررسی بخش فنی وبسایت، جهت تشکر از لطف و وقت شما، بنا به ترجیح شما، ۷ روز به اشتراک شما اضافه میشه و یا کدتخفیف خدمت شما تقدیم میشه.